Du sjönk bara mer och mer i mina ögon, nu har du sjukit så långt ner så nu är du under vattenytan.



Hejsanhejsan!
Idag fick jag tillbaka två prov! Fysik och där fick jag ett B (se bilden).  Jag är inte
så nöjd med det, jag funderar på att göra om eller kompletera upp till ett A.
Sen fick jag tillbaka ett svenskaprov där jag också fick B, då blev jag super glad.
Jag har funderat på om jag är en liten B tjej, för jag får typ B på alla mina prov
och inlämningar nu, hehe! GLAD ;D

Har nu precis kollat på gårdagens big brother avsnitt så nu och resten av kvällen
ska jag plugga. Svenska, engelska och hemkunskaps inlämning till imorgon.
När det är klart så ska ja sätta mig ner och läsa en bok som jag sedan måste
skriva en bokrecension på. Proven får jag plugga på någon annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0