Bara för att

- Jag verkligen avskyr när folk dömmer folk när dom inte änns känner personerna.
- Min katt är min bästa vän, när jag gråter kommer alltid Sigge fram och hoppar upp i mitt knä.
- Jag skulle vilja ha så mycket pengar så jag aldrig behöver kolla på prislappen
närjag shoppar. Tyvärr kommer jag nog aldrig bli rik.
- Min dröm är att bli Polis. En Kriminallare, tyvärr är det ju inte så coolt som på film.
- Jag är inte petig och noga när det gäller killar, klart alla bryr sig lite om utseedet
men annars så bryr jag mig inte så mycket om killen är med i
någon sport eller om det är en rökare.  Jag följer bara mitt hjärta
-Mitt hår, uch jag avskyr det! Fes färg, slitet och kort.
- Coca cola och chips är något av det bästa som finns.
- När jag är med folk som jag inte känner så är jag sjukt blyg.
- Jag säger alltid som jag tycker och tänker.
-Jag tror att väldigt många personer stör sig på mig för att jag alltid pratar,
att jag är så ärlig och att jag alltid vill bestämma.
- Jag tycker inte om att jag är så lång.
-Jag har tre bröder och jag älskar dom mest i mitt liv. Jag skulle kunna dö för dom.
- Vit är den tråkigaste färgen som finns.
-Jag älskar att bära svarta kläder, så snyggt! Endel frågar om jag är emo,
men gud nej det är jag verkligen inte.
- Tanken på träning får mig att dö, men när jag väl tränar finns det
ingenting som kunde varit bättre.
- Jag älskar hockey, det är så sjukt kul och spännande att titta på.
- Man skulle nästan kunna säga att jag är född i Åseda ishall.
- Det finns en person, hur mycket jag än vill så kan jag inte hata personen.
- Jag kommer bäst överänns med killar, jag tycker det är enklare att umgås med booys.
- Matilda Brown kommer alltid att vara som en syster för mig.
- Jag är en enormt stark person, men ändå så sjukt svag.
- Jag dricker inte mjölk.
- Jag gillar inte att shoppa för jag vill ha allting som jag ser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0