ÅH!!!!!!!!

ÅHHH!!! Jag kommer ångra detta inlägg så sjukt mycket, men jag måste bara så skiva!!!
Jag blir så fruktansvärt arg förbannad och frustrerad. Jag orkar inte med dig mer.
Du får mig att må så jävla dåligt och jag går och försvara dig hela jävla tiden.
Du är ett svin men ändå förlåter jag dig. Du gör precis som du vill, du tycker ner mig
du få mig må så fruktansvärt dåligt och jag ser bara på och tillåter dig göra det.
Att du aldrig kan fatta vilken dålig människa du är.. Det ända du vill
är att få oss andra att må dåligt. Du skiter fullständigt i hur jag mår, du frågar
men du bryr dig inte ett skit! Sen kommer du till mig och gråter och mår
dåligt och vill att jag ska bry mig om dig. En person som trycker ner mig
och bara får mig att få ut mer tårar från ögonen. En så person vill att jag ska bry
mig om den.. Hallå inse vilket jävla svin du är och sluta med alla skit grejer du
håller på med och sluta smöra framför mig.
ÅH! Just nu vill jag bara att du ska dra åt helvete! Tack för att du förtör mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Julia

Du vet att jag finns om du vill prata Ebba. Bara så en pling! <3

2012-04-03 @ 08:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0